Bérszámfejtés sürgősséggel

Teljes körű bérelszámolási, munkaügyi és társadalombiztosítási ügyintézés –felelősségvállalással, időkiesés nélkül!

A bérszámfejtés magába foglalja a munkaadó és a munkavállaló illetve egyéb, jogviszonyban állók bér és bérjellegű juttatásaival, jövedelmeikkel kapcsolatos adó- és járulékfizetési kötelezettségeinek kiszámítását, nyilvántartását, igazolását, valamint az ezzel kapcsolatos adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítését.

Mi történik, ha bérszámfejtő munkatársa kiesik a munkából?

A cége fel van rá készülve, ha bérszámfejtő kollégája

  • megbetegszik,
  • hatósági karaténba kerül,
  • baleset éri,
  • vagy idő elött távozik a cégtől,
és nincs, aki a munkáját időben átvegye?

Cége anyagi és erkölcsi hátrányt szenvedhet, ha nem tud időben bérszámfejteni!

1. A bérfizetés a munkáltató egyik fő kötelezettsége a munkaviszony alatt, így annak elmulasztása a munkavállaló részéről azonnali hatályú, azaz rendkívüli felmondást is megalapozhat.
2. Ezen kívül aláássa a dolgozó lojalitását, ami a cége hosszú távú működését veszélyezteti.
3. Nem beszélve arról, hogy a munkaügyi hatóság ellenőrzésekor emiatt, bírsággal is sújthatják a céget.

Kérjen ingyenes konzultációt, ha úgy érzi, tudunk segíteni!

Küldjön üzenetet! Munkatársaink egy napon belül felveszik önnel a kapcsolatot.

Miért előnyös, ha kiszervezi a Bérszámfejtést a Jobconcept-hez?

  • Bérszámfejtési szolgáltatóként ellátjuk kiszervezett bérügyviteli feladatait előre tervezhető, akár alacsonyabb költséggel.
  • Cégünk teljes körű anyagi és erkölcsi felelősséget vállal a bérszámfejtési adatok helyességéért és nincs kieső idő sem.
  • Nincs szüksége bérszámfejtő program megvásárlására vagy bérlésére
  • Plusz erőforrások állnak majd rendelkezésére, amit a fő tevékenységükre fordíthatnak, hiszen a bérszámfejtés kiszervezésével költséget, eszközt, munkaerőt takaríthatnak meg,
  • Pontosan tervezhetővé válnak a személyügyi, illetve bérügyviteli költségei, mivel Ön egy szolgáltatásért fizet
  • Nem fog késedelmet szenvedi a bérszámfejtés és a munkabér kifizetés

Bérszámfejtés a Jobconcept-tel

Cégünk teljes körű anyagi és erkölcsi felelősséget vállal a bérszámfejtési adatok helyességéért.
Rendelkezünk felelősség biztosítással, amely megfelelő, biztonságos hátteret nyújt Partnerünknek.
Ügyfelünk egyetlen feladata, hogy a tárgyhónap jelenléti íveit rendben előkészítse futárunk számára.

A bérszámfejtés keretében vállaljuk:

  • a dolgozók hatóságokhoz (NEAK , EMMA, ONYF, NAV) való bejelentését,
  • a bérek, juttatások elszámolását,
  • a személyi jövedelemadó kiszámolását,
  • a törvény által előírt járulékok kiszámítását,
  • a különböző pénztárakkal való kapcsolattartást,
  • a bérfeladás összegeinek elkészítését a munkáltató részére,
  • a szükséges igazolások kiállítását,
  • béren kívüli juttatások kialakítását, beszerzését, és kiosztását a bérlapok mellett.

Sürgős, azonnali bérszámfejtésre van szüksége?

Volt már rá példa, hogy egy napon belül tudtunk munkavállalóknak alapbért fizetni. De jellemzően 3 napon belül biztosítjuk az alapbérek kifizetését.

Cége bérszámfejtése biztos kezekbe kerül

Dedikált bérszámfejtőt biztosítunk

Bérügyeivel dedikált ügyintézőnk foglalkozik. Munkatársaink jellemzően több, mint 10 éves tapasztalattal rendelkeznek.

Helyettesítés megoldott

Specializált cégként nálunk több bérszámfejtő is dolgozik, így biztosított, hogy ha dedikált ügyintézőnk kiesne a munkából, akkor valaki átvegye a helyét és biztosítsa cégének a zavartalan munkabér kifizetést.

Pontosan érkező bérek

Bérszámfejtő kollégáink a megújuló jogszabályok pontos ismeretével tartják kézben az Ön bérügyeit és biztosítják pontosan az adott napra történő bérfizetést.

Teljes körű anyagi és erkölcsi felelősség

Teljes körű anyagi és erkölcsi felelősséget vállalunk a bérszámfejtési adatok helyességéért. Rendelkezünk felelősség biztosítással, amely megfelelő, biztonságos hátteret nyújt Partnerünknek.

Lépjen velünk kapcsolatba


Adataim megadásával elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.

Adatkezelési tájékoztató

Kapcsolat

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy irodánk további rendelkezésig zárva tart az új típusú koronavírus további terjedésének megakadályozása céljából, az Ön és kollégáink egészségének, biztonságának megóvása érdekében.

Kérjük, hogy ezen időszakban válassza szokott és ismert elérhetőségét kollégáinknak a kapcsolatfelvételre, ők otthoni munkavégzésben végzik tovább a feladatukat, így segítséget tudnak nyújtani mindenben Önnek.

Cégünk folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzettel kapcsolatos fejleményeket, további intézkedést szükség esetén ennek ismeretében teszünk.